Voodoo dobio 200 miliona dolara od Goldman Sachsa

0
414

Izdavač mobilnih igara dobio 200 miliona 

Voodoo dobio 200 miliona dolara od Goldman Sachsa. Izdavač mobilnih igara, Voodoo, je dobio oko 200 miliona dolara od Goldman Sachsa za razvoj mobilnih igara. Kompanija planira da novac koristi za razvoj izdavačke zajednice koja će pomagati izdavačima igrica da iskoriste svoj pun potencijal.

Far Cry 5 zaradio 310 miliona dolara za prvih nedelju dana

Voodoo dobio 200 miliona dolara od Goldman Sachsa

U razgovoru sa Casual Connect Europe, generalni direktor Alexandre Yazdi je rekao da je Voodoo sa sedištem u Parizu na putu da dostigne milijardu preuzimanja za svoje igre kao što su Baseball Boy! u 2018. godini. Yazdi odbija da kaže tačno koliko je kompanija dobila novca , ali Rojters i drugi izvori tvrde da je u pitanju 200 miliona dolara.

“Nema tajne, samo razmišljanja i načina rada”, rekao je Yazdi.

U prvih pet godina kompanija je imala dve igre koje nisu dobro prošle kod korisnika. Pre godinu i po dana, kompanija je analizirala svoje propuste i primenila ih na sledeću igru, Paper.io. Ispostavilo se da je igra postala hit.

Voodoo pravi odlične mobilne igre

Osnovana 2013, Voodoo ima devet igara u top 25 najpreuzimanijih igara. Neke od njih su Baseball Boy !, Stack Jump, Idle Balls, Dune, Rolly Vortek, Snake vs Block i Flappy Dunk.
Kompanija ima oko 150 miliona mesečnih aktivnih korisnika, a prošle godine je imalo oko 300 miliona preuzimanja.

“Posle četiri godine previranja, morali smo promeniti naše načine. Iz podataka koje smo prikupili, uspeli smo da poboljšamo naše igre i dostignemo milione preuzimanja.”

Kompanija na neki način prikuplja dobre stvari iz drugih igara i primenjuje ih na druge razvojne timove sa kojima radi. Voodoo se fokusira na manje i jednostavnije igre, a lansira oko pet igara mesečno, rekao je Yazdi. “Mi se ne oslanjamo na intelektualnu svojinu”, rekao je Yazdi.

Primer je Helix Jump, koji je razvio par programera u Ukrajini. Prvi naslov tima je izgledao divno, ali im je nedostajao dobar gameplay. Oni su radili sa Voodoo-om, a zatim se Helix Jump pokrenuo i stvorio više od 100 miliona preuzimanja.

Yazdi je rekao da će kompanija pokrenuti svoju Voodoo Hub lokaciju kako bi pomogla programerima u bliskoj budućnosti, uz tutorijale o temama kao što su rast i zadržavanje korisnika. Ideja je da demistifikuje razvoj igara i poveže strast sa naučnim testiranjem tako da programeri mogu biti više povezani i stvoriti igre koje igraju milioni ljudi.

Izvor: VentureBeat

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.